





Lieve Annemie, dat was een fijne cursus bij jou. Nogmaals bedankt!
Hier zijn mijn twee hoeden, mijn familie was er dol op!
Wanneer doe je de volgende cursus hoed met een rand?
Hartelijke groeten uit Frankrijk, Barbara
…..
Beste Annemie
Nogmaals bedankt!!!!!!!
…….het was zo’n bevredigende, leerzame en mooie workshop.
Je bent zo’n goede, gevoelige en rustige leraar. Ik waardeer het echt.
De tweede hoed is gisteren gemaakt en is nog beter geworden.
Ik ben heel blij en heb echt veel van je geleerd.
Veel liefs, Margarete
