

Hallo lieve Annemie,
Hier is mijn feedback voor cursus 1 en 2. Ik heb als kind op school leren borduren en heb sindsdien nauwelijks meer geborduurd. De eerste cursus bracht jeugdherinneringen naar boven en ik was gewoon blij. Je legt alle borduursteken uitstekend uit en beantwoordt elke vraag heel geduldig. Je deelt je geweldige schat aan ervaring met ons en leert ons borduren.
In het tweede deel begon ik mijn stijl te ontwikkelen. Dit was niet alleen het geval met borduren, ook in het privéleven vond ik mijn stijl en richting. Het tweede deel was een prachtige aanvulling op het eerste deel en ik kon me niet voorstellen dat het weer zo uitgebreid zou zijn.
Wat betreft de tutorials, die zijn perfect. Het was geweldig dat de zoom werd opgeslagen. De tutorials zijn erg leuk gedaan.
Ik vind je website ook erg aansprekend.
Ik kijk uit naar het derde deel en ben blij dat ik er weer bij ben. Je bent van harte welkom om mijn foto’s te gebruiken.
Met vriendelijke groet, Anja Kronberger
